8.novembrī 2019.g. skolēnu pašpārvaldes pārstāvji brauc uz 10 vidusskolu un piedalījās diskusijā "Klimata izmaiņas kā cilvēka darbības sekas...".
Diskusijā arī piedalījas 10.vidusskolas, Zolitūdes ģimanāzijas, 95.vidusskolas un 40.vidusskolas skolēni.
Pēc diskisijas mūsu skolas skolēni saņēma atzinības rakstu.
Skolēnu pašpārvaldes sastāvs 2020./2021.m.g.
Sergejs Filatovs (11.a) – prezidents
Anastasija Vladimirova (12.a) – viceprezidente
Jana Stalidzāne (8.b)- protokoliste
Anastasija Kirillova (11.a) – fotogrāfe
Kultūras grupa:
Darja Serebrjakova (8.b)– valdes locekle
Anastasija Melkonova (12.a) – valdes locekle
Darja Jakovļeva (11.a) - valdes locekle
Kopilovska Darja (9.c) - valdes locekle
Informācijas grupa:
Dajana Vasiļjeva (11.a) – valdes locekle
Aļona Leščika (12.a) – valdes locekle
Kovaļova Jekaterina (9.c) - valdes locekle
Sporta grupa:
Aļona Leščika (12.a) – valdes locekle
Valerijs Smirnovs (9.c) - valdes loceklis
Skolēnu pašpārvalde
Skolēnu pašpārvalde (SP) ir katras skolas skolēnu interešu pārstāvošā organizācija, kuras pamatdarbībā vai misija ir rūpēties par to, lai jebkurš skolēns skolā justos kā mājās..
SP pamatvirzieni ir ar izglītības procesiem saistītās lietas, kultūra, sports, sociālā labklājība un, protams, vēl daudz kas cits, kas tiešā vai netiešā veidā saistās ar skolēna dzīvi.
SP veic šādas darbības:
- palīdz risināt skolēnu neskaidrības dažādos mācību jautājumos;
- plāno un rīko dažādas sporta un kultūras dzīves aktivitātes skolēniem un skolotājiem;
Kāpēc pievienoties skolēnu pašpārvaldei
Tāpēc, ka SP ir lielisks veids, kā ikdienu iekrāsot daudz krāsainākos toņos, iegūt neatsveramu pieredzi, draugus un pozitīvas emocijas. Aktīvi iesaistoties SP procesos, jebkuram skolēnam ir iespēja attīstīt vai atklāt sevī tādas prasmes un īpašības kā:
- Komunikabilitāti;
- Uzdrīkstēšanos paust savu viedokli;
- Pārliecību par savām spējām;
- Pasākumu/ semināru organizēšanas iemaņas;
- Spēju strādāt komandā;
- Veidot politisko karjeru!
Sengrieķu filozofa Ezopa vārdi ļoti labi papildina visu iepriekš teikto:
“Nekautrējies mācīties brieduma gados: labāk mācīties vēlu nekā nekad.”
2 lapa no 2