No sadzīves priekšmetiem dabaszinības stundā skolēni veido mūzikas instrumenti.
Starp visām skanošajām lietām pasaulē ir arī tādas, kuras cilvēks apzināti radījis skaņu iegūšanai. Tās ir gan svilpītes putnu un zvēru pievilināšanai medībās, gan tarkšķi kurmju aizbaidīšanai, gan sirēnas briesmu paziņošanai, gan arī mūzikas instrumenti spēlēšanai. Mūzikas instrumentus izgatavo meistars, izmantodams viņam zināmus darba rīkus un piemērotus izejmateriālus. Veidojot mūzikas instrumentu, meistars domā par to, kas un kā šo instrumentu lietos, kā šis instruments skanēs, kādas skaņas un kādā veidā izspēlēs, kādu mūziku atskaņos, ar kādiem citiem instrumentiem to varētu spēlēt kopā.
Stundas uzdevumi:
1. Izvēlies sadzīves priekšmetus un materiālus, no kuriem veidosi savu mūzikas instrumentu!
2. Izveido savu mūzikas instrumentu no sadzīves priekšmetiem vai materiāliem!
3. Demonstrē izveidotā instrumenta skanējumu un pastāsti par to!
Skolēni veidoja gan pūšanos instrumentus, gan stīgu instrumentus, gan sitamos instrumentus.
9.a klases skolēni sagatavoja un novadīja teatralizētas mūzikas stundas pamatskolā.
“Balets "Riekstkodis" un Hofmaņa pasaka”. "Joki mūzikā". “Riharda Vāgnera opera “Nībelunga gredzens”. "Zirgu izsole"
Meteņi ir jautri, spilgti un masveidīgi krievu tautas svētki. Meteņu tradīcijas ir ļoti neparastas un interesantas, tā kā ietver sevī ziemas perioda beigu svētku tradīcijas un pavasara atnākšanu.
Plaši un jautri sagaidīja "Masļeņicu” 9.a klases skolēni, kuri sagatavoja un novadīja teatralizētu priekšnesumu 3-6 klasi.
Visi pikojās un izdejoja spēli “Avotiņš", ”lūdza viens otram piedošanu, viens otru cienāja ar pankūkām. Un pagalmā visus sagaidīja liels sniegavīrs!
Šajā mācību gadā mūsu skolā diagnosticējošie darbi notiks:
- 3. klase
- Latviešu valodā - 20. februārī
- Matemātika - 10. martā
- 6. klase
- Dabaszinībās - 24. februārī
- Latviešu valodā - 1. martā
- Matemātikā - 7. martā
leteikumi vecākiem un izglītības iestādēm
Kad bērnam jāpaliek mājās?
Ja novērota vismaz viena no akūtas elpceļu infekcijas slimības pazīmēm
(visām pazīmēm jābūt AKŪTĀM, neattiecas uz hroniskas slimības paasinājumu)
Rīcības algoritms, ja bērnam ir akūtas elpceļu infekcijas slimības pazīmes [PDF]
Avots: https://www.spkc.gov.lv
Mūsu skolas 9.klašu skoleni iepazinās ar Renesanses un Baroka mākslas virzienu.
Veidoja mākslas darbu elementu kopijas ar atsaucēm un originālajiem avotiem.
Iepazinās ar Renesances stila pazīmēm, spēj salīdzināt tās ar Baroka stila pazīmēm mākslas darbos - kustību, konrastu, dinamiku, ar dabiskām un pārspīlētām emocijām, šajos makslas stilos.
Tāpēc varat apskatīties, cik mēs tomēr esam radoši un zinoši!
Audzināšanas stundās 3.a un 3.b. klases skolēni pētīja Meteņus tradīcijas. Tika nolemts organizēt masku konkursu.
Skolēni organizēja masku gājienu.
08.02. 5.c un 6.c klases skolēni piedalījās valodas konferencē "Vārds laika upē". Sestās klases skolēni stāstīja par sava vārda izcelsmi un nozīmi . Piektās klases skolēni mācījās veikt pierakstus un novērtēt runātāju.
Konferenci vadīja Vadims Ņikitins un Anastasija Saveļjeva.